Regulamin sklepu
Regulamin
Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem prowadzonego przez ALLMEDICA spółka z o. o. z siedzibą w Warszawie; adres: ul. Franciszka Klimczaka 17/80, 02-797 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000415286, NIP 9512355024, REGON 146061563, a w szczególności określa zasady składania Zamówień i zawierania umów sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, a także korzystania przez Klientów ze wszystkich usług Sklepu Internetowego.
SŁOWNIK POJĘĆ
- Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument, która ukończyła co najmniej 18 rok życia, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która złożyła lub zamierza złożyć Zamówienie lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego;
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Konto (Konto Klienta) – podstrona Sklepu, w ramach której Klient ma możliwość m.in. zarządzać danymi osobowymi, składać Zamówienia po zalogowaniu bez konieczności podawania swoich danych osobowych;
- Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
- Rejestracja – jednorazowa dowolna i bezpłatna czynność, polegająca na założeniu przez Klienta Konta Klienta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie Sklepu;
- Sklep Internetowy (dalej także jako „Sklep”) – serwis internetowy dostępny pod adresem allmedica.pl za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia, a także korzystać z pozostałych Usług Sklepu;
- Strona – Usługodawca lub Klient;
- Produkt – plan opieki medycznej będący przedmiotem Umowy sprzedaży, tj. usługi zdrowotne świadczone przez pracowników służby zdrowia pacjentom w celu oceny, utrzymania lub poprawy ich stanu zdrowia, łącznie z przepisywaniem, wydawaniem i udostępnianiem produktów leczniczych, w wybranym zakresie świadczeń określonym w umowie o udzielanie świadczeń zdrowotnych;
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem są Produkty;
- Usługa (Usługi) – usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie za pośrednictwem Sklepu;
- Usługodawca (także „Sprzedawca” lub „ALLMEDICA”) – ALLMEDICA spółka z o. o. z siedzibą w Warszawie; adres: ul. Franciszka Klimczaka 17/80, 02-797 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000415286, NIP 9512355024, REGON 146061563,.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży z Usługodawcą, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego określające rodzaj i liczbę Produktów będących przedmiotem Umowy sprzedaży.
- Kod – indywidualny numer karty/bonu.
OBOWIĄZKI KLIENTA (Użytkownika Sklepu)
Klient zobowiązany jest do korzystania z Usług oferowanych przez Usługodawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Klient może składać Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę niezależnie od tego czy dokonał Rejestracji.
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży Produktu na odległość poprzez Sklep Internetowy należy wejść na stronę internetową Sklepu, a następnie dokonać wyboru Produktu i złożyć Zamówienie podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje.
- Warunkiem złożenia skutecznego Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta Regulaminu.
- Złożenie Zamówienia stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną Usługodawcy przez Klienta.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail albo telefoniczną będącą potwierdzeniem wpłynięcia Zamówienia do Sklepu zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Wraz z otrzymaniem przez Klienta potwierdzenia, o którym mowa w ust. 5 powyżej dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży.
CENY I PŁATNOŚCI
- Ceny Produktów w Sklepie podawane są w złotych polskich i są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT.
- Klient ma możliwość uiszczenia ceny za pośrednictwem serwisu PayU (udostępnianego przez PayU Spółkę Akcyjną zarejestrowaną jest przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000274399, NIP 779-23-08-495 i kapitał zakładowy w wysokości 4 000 000,00 PLN - w całości opłacony) – płatność online przelewem albo kartą kredytową/debetową,
AKTYWACJA PRODUKTU – BONY I KARTY PODARUNKOWE
- Aktywacja uprawnień do korzystania z Produktu rozpoczyna się w dniu określonym przez Klienta w Zamówieniu oraz po dokonaniu płatności za Produkt.
- Aktywacja uprawnień dokonywana jest w przypadku usług płatnych za pośrednictwem PayU S.A. – nie później niż w ciągu 24 godzin po otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności przez pośrednika płatności.
OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z BONÓW I KART PODARUNKOWYCH
- Kod jest znakiem legitymacyjnym, uprawniającym jej posiadacza do skorzystania z usług medycznych w ramach pakietów do niego przypisanych.
- Warunkiem skorzystania z usług wchodzących w skład nabytego pakietu jest wykazanie otrzymanego kodu uprawniającego do skorzystania z tych usług, w celu aktywacji pakietu w wybranej placówce znajdującej się w wybranej przy zakupie lokalizacji.
- Po rozpoczęciu korzystania z usług objętych zakupionym pakietem przez osobę uprawnioną pakiet nie może być scedowany do realizacji osobom trzecim. Kod może być wykorzystany tylko raz i użytkowany tylko przez jedną osobę uprawnioną.
- W ramach pakietu przysługującego osobie uprawnionej na podstawie Kodu, dopuszczalne jest skorzystanie z każdej z usług objętych pakietem w ilościach określonych w zakresie pakietu oraz w określonej cenie.
- Warunkiem skorzystania ze świadczeń medycznych w ramach Pakietu jest uprzednie umówienie wizyty bezpośrednio w oddziale ALLMEDICA lub telefonicznie pod numer tel. +48 22 610 10 10
- Usługi wchodzące w skład Pakietu objętego Kodem można zrealizować w terminie 6 miesięcy od daty zakupu Kodu.
- Rabaty związane z Kodem nie łączą się z innymi rabatami i promocjami udzielanymi przez ALLMEDICA spółka z o. o.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
O ile dopuszczają to obowiązujące przepisy, przysługuje Państwu prawo do:
- Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia Umowy przez Konsumenta. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na następujący adres Usługodawcy: ALLMEDICA spółka z o. o. Franciszka Klimczaka 17/80, 02-797 Warszawa.
- ALLMEDICA spółka z o. o. gwarantuje zwrot wpłaconej kwoty w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
- Odstąpienie od umowy sprzedaży Konsumenta możliwe jest w sytuacji gdy bon nie został napoczęty (żadna z usług wchodzących w skład bonu nie została zrealizowana). Bon stanowi niepodzielną całość i należy zużyć go jednorazowo.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) jest ALLMEDICA spółka z o. o.
- Dane osobowe podane przez Klienta w trakcie procesu składania Zamówienia, przetwarzane są przez ALLMEDICA spółka z o. o. w celu realizacji Zamówienia, a w razie wyrażenia zgód przez Klienta także w zakresie, w jakim Klient wyraził na to zgodę.
- ALLMEDICA spółka z o. o. zapewnia realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.), tzn. umożliwia Klientom wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawianie oraz prawo wniesienia w przypadkach wymienionych w ustawie pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania własnych danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych lub wobec przekazania ich innemu administratorowi danych.
KONTAKT I REKLAMACJE
- Kontakt z ALLMEDICA jest możliwy w szczególności:
za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: info@allmedica.pl
telefonicznie pod nr telefonu tel. +48 22 610 10 10 dostępnym w dni powszednie w godz. 7:30- 20:30 oraz soboty w godz. 8:00-15:00; - Reklamacje dotyczące świadczonych usług mogą być zgłaszane:
listownie na adres:
ALLMEDICA spółka z o. o.
Dział Zarządzania Reklamacjami
Franciszka Klimczaka 17/80
02-797 Warszawa
za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: reklamacje@allmedica.pl - 3. Reklamacje dotyczące obsługi rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych, a reklamacje dotyczące kwestii medycznych rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji.
WYPOWIEDZENIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@allmedica.pl lub pisemnie na adres ALLMEDICA spółka z o. o., Franciszka Klimczaka 17/80, 02-797 Warszawa.
- W wypadku Klientów będących Konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług, gdy Usługobiorca rażąco lub uporczywie narusza Regulamin, w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Naruszenie Regulaminu musi mieć charakter obiektywny i bezprawny. Umowa o świadczenie Usług w takim wypadku wygasa po upływie 14 dni od dnia złożenia przez Usługodawcę Klientowi oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu.
- W wypadku Klientów niebędących Konsumentami ALLMEDICA może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia.
OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące Usługi:
przedstawienie oferty Sklepu,
możliwość składania Zamówień na Produkty dostępne w Sklepie Internetowym i tym samym zawierania Umów sprzedaży na odległość,
informowanie Klienta o bieżącym statusie Zamówienia,
możliwość korzystania z Konta Klienta, - Dostęp do usług określonych w ust. 1 pkt. 1-3 powyżej nie wymaga Rejestracji.
- Dostęp do usługi określonej w ust. 1 pkt. 4 powyżej wymaga dokonania Rejestracji.
- Do korzystania ze Sklepu wymagane jest posiadanie przez Klienta urządzenia z dostępem do sieci Internet wyposażonego w przeglądarkę internetową (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej lub MS Internet Explorer w wersji minimum 8.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów Javascript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej.
- Dla zachowania bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu internetowego, zaleca się, aby urządzenie, z którego korzysta Klient w szczególności posiadało:
system antywirusowy z najnowszą wersją definicji wirusów i uaktualnień,
skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
zainstalowane wszystkie dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz Java Script w przeglądarce internetowej,
oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie PDF.
ROZSTRZYGANIE SPORÓW
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Konsument ma prawo do negocjacji warunków postanowień Regulaminu. W celu realizacji tego uprawnienia Konsument powinien się skontaktować z Usługodawcą za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poczty e-mail lub telefonicznie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 7 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) nie ma ona zastosowania do usług zdrowotnych świadczonych przez pracowników służby zdrowia pacjentom w celu oceny, utrzymania lub poprawy ich stanu zdrowia, łącznie z przepisywaniem, wydawaniem i udostępnianiem produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych, bez względu na to, czy są one oferowane za pośrednictwem placówek opieki zdrowotnej.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie oraz nieodpłatnie za pośrednictwem odesłania internetowego (tj. linku) zamieszczonego na stronie głównej Sklepu oraz sporządzić jego wydruk.
- Informacje o Produktach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu Internetowego, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, znaki towarowe ALLMEDICA, wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują ALLMEDICA lub podmiotom, z którymi ALLMEDICA zawarł stosowne umowy. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody ALLMEDICA.